1. Kaip tiekiamos prekės į kaivanos sandėlius?

Visos prekės yra tiekiamos išskirtinai iš gamintojų sandėlių. Niekada nesinaudojame jokių tarpininkų paslaugomis. Nevežame prekių iš tokių gamintojų, iš kurių negalime pirkti tiesiogiai. Visi pašarai yra į mūsų sandėlius pristatomi tik pilnomis mašinomis (apie 24 tonas). Iš Kanados pašarai gaunami pilnais 40 pėdų konteineriais (~25 tonos). Šiuo metu tiesiogiai importuojame prekes iš Slovakijos, Italijos, Čekijos, JAV, Kanados, Indijos ir Vokietijos.

2. Kaip tapti UAB „Kaivana“ klientu?

Praneškite mums, kur ir kaip Jūs norite prekiauti mūsų prekėmis. Rašykite el. paštu vadyba@kaivana.lt arba skambinkite tel. 8 (37) 337022.

3. Ką daryti su jūsų atvežtomis prekėmis, jeigu pasibaigė galiojimo terminas arba buvo sugadintas įpakavimas ir dėl to jos tapo netinkamomis parduoti?

Visas tokias prekes mums reikia sugrąžinti išrašant grąžinimo dokumentą. Mes suinteresuoti, kad mūsų atstovaujamų prekinių ženklų prekės nebūtų pardavinėjamos su pasibaigusiu galiojimu arba sugadintose pakuotėse ir taip kenktų gerai produktų reputacijai rinkoje.

4. Ar yra minimalus užsakymo dydis zooparduotuvėms, vet.vaistinėms ar klinikoms?

Minimalaus reikalavimo nėra.

5. Kaip pristatomos prekės klientams?

Prekės į skirtingus Lietuvos regionus yra tiekiamos kiekvieną savaitės dieną. Mūsų vadybininkės vieną dieną prieš tai skambina kiekvienam klientui dėl užsakymo. Jūs taip pat galite pateikti užsakymus el. paštu: vadyba@kaivana.lt.

Kviečiame komentuoti ir diskutuoti.

Komentuokite.